joi, 25 februarie 2010

zi si noapte...

e dimineata
as bea un ceai la Carturesti..
sa ma imbat in aroma florilor de cires..

incep sa scriu bucati de suflet
desenate musai cu stilou Mont Blanc barbatesc
musai al tau..
imi atasez la chei blelocul Salvatore Ferragamo
sa-ti simt neincetat atingerea...
musai preferatul tau..

aseara..noapte alba,noaptea
in care am ascultat Vara Idiana a lui Joe Dassin,
cantecele de dragoste ale Dianei Krall,
am auzit doar sunetul vocii tale
dansand incet pe fata mea,
am simtit fericirea ca un acord perfect de vioara...
m-am lasat in bratele muzicii
ce parea ca te arunca dincolo de limitele tale
fara sa iti ceara acordul..
eram in mijlocul muzicii ce imi atingea fiecare
fibra a sufletului...

sunetele mi-au invelit zambetul in esarfe rosii de matase
muzica mi s-a uscat pe buze in jumatati de fotografii...
au plans viorile...iar
chipul mi s-a topit sub smaralde triste de dor,
dar
am simtit in mana cerul,
te-am cautat printre norii ce te ascund
in pulbere de vise....
am privit in noaptea de cerneala ingerii
plangandu-mi inima fardata-n rosu
cum isi pierde din culoare in mantia serii ...

ingerii isi deschid din nou aripile
imi vor imbratisa din nou tacerea.

ascult doar soaptele serii,
iau radiera si sterg stele,
ascund si luna printre ingeri
iar sufletul meu iti canta
doar iubire....

2 comentarii:

  1. frumos sentimentul de a fi indragostita...ar fi frumos sa ramai asa toata viata

    RăspundețiȘtergere
  2. rosul din mine este dragostea...va ramane in viata mea mereu acest minunat sentiment....pentru ca traieste odata cu mine...
    cu drag...

    RăspundețiȘtergere