luni, 15 februarie 2010

tatuaj- floare de mac...

pe cerul de safir vibreaza stele
din nou va plange iarna pentru noi
pe buzele tale moi si parfumate vor picura
flori de mac cu vibrari de rosu
........
efectul iernii,
doua suflete pictate cu adieri calde de alb
cu ganduri inramate intr-o poveste de februarie
si reusesti mereu sa-mi smulgi iarna
in miez de noapte ca pe-un afis
imi furi apoi aripile de ninsoare
si imi oferi nesfarsite,dulci clipe de Rai
.........
mirosul ma imbata,miroase iar a dragoste,
scormonesc dupa tine intre astre
simt ca te fac sa ratacesti o lume doar a mea
prindem din zbor frecventa unicei iubiri
cu saruturi pline de zambete inghetate
in esenta unica a florilor de mac
parfumul meu de sentimente....
chemarea mea,ti-e cantecul ce-ti deseneaza
vers cu vers dorinta mea...
............
veghezi dorintele ascunse cu sete de iubire
si incep sa ne amorteasca toate simturile in
rosul pur si fraged
ce ne invelesc suav
petalele calde de mac....

2 comentarii: