luni, 22 februarie 2010

un vis perfect...

numai ingerii au stiut si noi..
...........
dorintele inramate intr-un tablou alb-negru
au prins in noapte culori puternice.

mi-am dorit ceva discret,
simpla aparitie a ta mi-a sters
ranile cu radiera colorata.
o voce calda si o armonie greu de imaginat
mi-au vibrat inima ca o orga a naturii.

plimbari lungi in tandre imbratisari,
buzele tacute mi-au fost rujate de soapte tandre,
mi-ai atins toate gandurile,
mi-ai bifat dorinte infinite.
aseara visele mele s-au odihnit
sufletul meu a dormit tinundu-te de mana.

mi-ai otravit somnul cu dulceata zambetului tau.
mi-ai strecurat in vene sirop de fericire
mi-ai hranit dorul cu setea de iubire...
mi-ai imbracat sufletutul in sclipiri de stele
si mi-ai rostit cu glas de diamant,iubirea...
........
clipele ne-au adormit imbratisate
o nebunie...dar te-ai predat pana la sfarsit..
am avut cu cine sa impart in noapte
Raiul....

4 comentarii:

  1. traiesti pentru el, respiri pentru el sper sa fie si el la fel pentru tine ...si daca nu el pierde

    RăspundețiȘtergere
  2. tot ce a facut mi-a castigat dragostea....dragostea ma face sa traiesc,sa respir,sa traiesc emotii intense,sentimente profunde,dorinte arzatoare....dragostea ma face fericita....
    primeste un zambet cald si plin de soare..

    RăspundețiȘtergere
  3. iubirea pentru mine reprezinta frumosul din viata...
    cu drag o imbratisare sincera pentru tine ,denisia....

    RăspundețiȘtergere