sâmbătă, 20 februarie 2010

8 comentarii:

  1. iti place poezia si asta se vede, nu cred ca ai putea compune daca nu ai avea o anumita stare....

    RăspundețiȘtergere
  2. starea mea in sine ma face sa imi impletesc emotiile,sa-mi tes trairile intre ele,sa le brodez cu sentimente,sa le imbrac in dorinte,toate acestea la un loc sa-mi scalde sufletul in poezie....
    aceasi calda aparitie,a ta...
    iti multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. 'um...trandafir negreu, stii ce se spune??
    ca reprezinta tristetea, moartea. eu il compar foarte mult cu starea aceea cand esti singur/a trist/a , e ca si cum ai fi un trandafir fara viata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi se pare că tristeţea nu te caracterizează... nu ştiu de ce ai ales trandafirul negru...
    îţi las un zâmbet şi o îmbrăţişare sinceră...

    RăspundețiȘtergere
  5. Romina..cat si Denisia.trandafirul negru pentru mine reprizinta noaptea ca imi topeste dorul...iar ca sa simt aroma sperantei are nevoie de putin verde sa prinda viata,il are, sunt visele dulci ce-mi soptesc noapte buna cand ma cuprind in vrejele lor....de aceea am ales trandafirul negru..
    va multumesc de trecere...

    RăspundețiȘtergere
  6. fiecare petala neagra e lipsa "lui"in fiecare seara...e doar dor ,nu si tristete....
    ma imbratisez cu drag..

    RăspundețiȘtergere
  7. cat poate fi de frumos :x intotdeauna mi-am dorit un trandafir negru.sper sa am unul odata si-odata...

    RăspundețiȘtergere
  8. ti-l ofer in dar....insotit de un zambet fin precum petalele trandafirului...

    RăspundețiȘtergere