luni, 1 februarie 2010

mereu noi

lumea mea...
este atat de interzisa
pe atat de fragila,
fara misterele ei,nu as putea
supravietui......
dragostea..
cu reflexe schimbatoare
precum matasea rosie
tesuta cu trairi intortocheate
sentimente puternice
cu o gratie si o armonie impresionanta.
..........
sunt un obiect al dorintei,
o opera de arta in miscare,
un actor,
un ertizan,
un entertainer,
sunt o femeie care poseda
in cea mai inalta masura
rafinamentul iubirii tale.....
am ajuns sa-ti stapanesc destinul,
sa-ti detin secrete...
miraculos portretul tau numai apare in oglinda
azi....
te-ai plimbat din nou prin labirintul
inimii mele..
fabulos de frumos
.........
sangele ti s-a dilatat periodic
pana a ajuns parfum..
si tot ce parea greu
a devenit usor...
am plutit impreuna
..
pe culorile unui chimono
..
am reusit si azi sa infatisam cu aceasi maiestrie
tandretea si focul pasiunii,
sensibilitatea simturilor,
resistenta ascunsa....
am fost noi si
atat......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu