miercuri, 24 februarie 2010

neatins.

imi vine sa las totul neatins
doar sa te pot vedea...

***
in lipsa ta voi modela clepsidrele,
voi inventa alta culoare asteptarii,
iar zilele imi vor asterne peste suflet
infinitele obloane de ceata..
nu stiu cum sa devin imuna lipsei tale,
pasii imi sunt din nou nesiguri.
ma las iar absorbita doar de cuvinte,
litere,foi albe....
am forta sa vad frumosul si in lacrimi...

***
in ochi imi stau ascunse noptile lichide,
topesc clepsidrele cernand nisipul mut
in care imi scald toate dorintele.
voi desena inimi din aburi pe geam,
developandu-mi fotografii cu noi....

***
voi bea pahare pline de cuvinte mute
cuvinte scorojite de scoarta singuratatii..
dar.....
pot indura orice,pentru ca
zambetul din tabloul alb negru
imi va imblanzi intunericul,
iar noptile te vor imbraca din nou
in rime albe.

***
notez in rosu bland si pur:
invins e cel ce nu asteapta!

2 comentarii:

  1. mare adevar graiesti in versurile tale ...si frumos l-ai pus in versuri

    RăspundețiȘtergere
  2. DRAGOSTEA .. CEVA CE O POT VEDEA SI CEI ORBI,O POT AUZI SI CEI SURZI....
    E VIATA IMBRATISATA NUMAI DE FRUMOS...

    RăspundețiȘtergere