vineri, 5 februarie 2010

asteptarea arunca zambete

ma otraveste mereu dulceata zambetului tau
sopteste-mi dorinta de a ma iubi
neinfinit
doreste-ti in soapta sa imi simti bataile inimii
traieste prin mine
prin venele mele
acopera-mi ochii ce te privesc
continuu
mangaie-mi buzele ce suspina
de la plecarea ta,fa-ma invizibila
sa-ti pot urmari pasii
sa-ti citeasc gandurile
sa ma ascund in zambetul tau
plin de lacrimile dorului
vad clipele.....
in care zambesti tristete prin toata fiinta ta...
stiu...eu sunt aici...
dar am sters lacrimi
si am adaugat zambete
prind curaj si incep sa vorbesc din nou:astept!
..........
ai nevoie sa fiu acolo
ochii iti plang picaturi de dor
nimeni nu are atata nevoie de tine
tine-ma strans de mana si nu imi da drumul
niciodata
............
vocea ta vibreaza in toate zgomotele lumii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu