sâmbătă, 13 februarie 2010

sedativ

numele tau
imi invaluie mintea
sunt litere legate intre ele ce definesc
sufletul meu
sti asta cel mai bine
mi-ai rupt inima in culorile curcubeului
ai amestecat aroma iubirii cu iasomia
numele tau...parfumul meu
pulverizeaza dorinta unei pasiuni ascunse
ce te mentine in viata...
respir parfumul dulce al iubirii
imi face visele sa danseze de emotie
ma face sa ascult muzica dorului tau...
simt cum respiri
te imbata aroma mea...
vrei infinitul clipei de iubire...
realizezi ca iti sedez simturile...
te pierzi..
in aer se simte savoarea mea ispititoare
te afunzi incet in valurile ei
iti incanta simturile de la distanta..
e risc..
risc pur...
dorinta ta,iubirea mea.
dorinta mea,iubirea ta.
doar noi si cerul peste noi..........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu