marți, 23 februarie 2010

chopin ne-a cantat-nocturne

mi-a raspuns si in somn la
te iubesc....
..........
aroma diminetii o sorb din nou alaturi de tine.
privesc cei mai frumosi ochi de ciocolata
superba dimineata.
ne regasim de fiecare data
mai indragostiti,mai profunzi..
.........
aseara..
ti-am alergat cu parfumul meu
prin pilea fina,prin toti porii .
ti-am asternut cele mai dulci vise
in culori somnoroase,mute de iubire...
ne-am compus culori,
tu albastru si eu rosu,ne-am pictat..
mi-ai desenat pe buzele rosii
pasiunea sarutarilor albastre.
am vazut frumosul in lacrimi albastre de fericire,
am privit in jurul tau iar
totul era tabolu pictat in rosu,
ardeau dorintele amestecand cu armonie pasiunea.

totul a dansat pe ritmul nostru.
ritmul lui Chopin ne-a gasit imbratisat in vasul dragostei
inima ne-a vibrat cu o viteza nelimitata
pe versuri de amor...
noaptea ne-a fost fosforescenta.
cuvinte calde,
senzatii dulci,
sarutari pe cele mai fierbinti buze,
dorinte ascunse
scaldate in culori pastelate
inabusite intr-un decor de paradis.
............
secundele au fost indragostite
de ticaitul inimii tale...
imi esti alint..imi esti magie
..........
eu pentru tine ...
gustul dragostei
tu pentru mine..
fructul pasiunii..

2 comentarii: