duminică, 14 februarie 2010

zapada adoarme

randunelele mi-au pus cerul azi in ghilimele
si doar usor clipind din geana
ghilimele imbracau cerul cu numele tau
tacerea parca ma loveste cu pietre
privesc.....
un asfintit de lumanare
imi ingroapa tipatul,ce striga catre tine
atata vant,atata singuratate
numele tau imi cade lin pe frunte
si-l privesc zapezile ce-s statui evaporate
iar orasul iti rapeste chipul..
atarn ziua de ieri dupa mine
si azi te-astept...si maine...
sa sti ca trandafirii de la tine
stau umbra in oglinda...iar
armatele de fluturi imprastie in sufletul meu
linistea singuratatii tale
incer sa respir..incerc..
respir doar aerul de sub fluturi
iar sufletul mi-e puf de papadie...
as intelege asteptarea,doar
ruginind odata cu fierul spre sfarsitul iernii
....
astept un strop de soare si
la primavara sa incoltim....

3 comentarii: