sâmbătă, 20 februarie 2010

te gusta si noaptea...

dorm....
intr-o carte cu coperta neagra
stralucirea negrului te cauta...
rasfoiesc in intuneric dupa tine
descopar cuvinte nerostite,
istorii ascunse
un jurnal ce destainuie amagitoare asteptari.
totusi.....
ceva e invizibil de atragator
am un sentiment incurabil ca tot ce caut
e o iluzie fara scapare....
incep sa ratacesc dupa tine
int-un colt de stea
intimideaza cu prezenta ta celalalte stele.
............
simt din nou noaptea cum isi deschide aripile
imi imbratiseaza din nou tacerea...
ascult soaptele noptii,
imi asez iar dorul in cuvinte
iti scriu din nou asteptarea
prin cuvinte mute de visare.
topesc noptiile cu gust profund de dorinte nerostite.
............
mantia noptii imi tine din nou sentimentele puternice.
cerul traieste o ploie marunta si calda
stele te tin in palme
iar luna te ascunde dupa cortina de apa
visele mele....
adorm si in seara asta ...
pe zambetul tau...

4 comentarii:

  1. ms de comm>:D<

    e liniste mult prea liniste si daca e alb e visare. Ploua. sentimentele imi curg pe fata in gand si in minte: ura iubire visare. Si nimeni nu mai vede, plang in tacere si ascult noaptea citind. Si nu mai ploua doar se aude ceasul si vad visul cum vine in soapte in gand...

    cred ca se potriveste cu ce mi-ai lasat tu:*

    RăspundețiȘtergere
  2. doar noaptea imi citeste visele prin stele,iar luna le vegheaza stralucirea adormind in asteptarea mult prea profunda....
    multumesc pentru trecerea ta calda...

    RăspundețiȘtergere
  3. Greu de descris sentimentul de familiar pe care mi-l induce poezia...mai ales negrul. Atmosfera este placuta.

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoasa aparitie a ta...si atmosfera e frumoasa cand apari...
    multumesc...primeste un zambet cald..

    RăspundețiȘtergere