vineri, 2 aprilie 2010

vom fi..

doua margele de chihlimbar iti sunt ochii
calzi pe cer scaldati in stralucirea dragostei
nu am liniste chiar daca tacerea ma scalda
in valuri de asteptari rotunde

nuantez sentimente cu vocea unei viori
e patul in care imi dorm soapte fara grai
imi esti arcusul ce imi vibreaza in inima
sarutarile tale imi nasc zambete nesfarsite

iubirea celesta imi canta vioara din tine
modeleaza fluturii in bucati rosii de inima
din pantecul primaverii renasti pentru mine
ai sa ma adapostesti cu aripi de flori viu colorate

inmoi bucati de noapte intr-o calimara cu cerneala
penitele din stele scriu stralucitor bucati din al tau suflet
inoata asteptarea prin valuri de amurg si-mi scalda rece simturile
totusi cuvintele mele adorm intr-ale tale..

gandurile mele prind forma numelui tau
argintii din buzunar sunt stele smulse de pe cer
curand vom rasari acelasi soare cald
unde ne vom adoposti mereu ale noastre vise fericite

3 comentarii:

  1. frumos ca de obicei, pline de iubire si de dor aceste versuri

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat "Sentiment" de femeie iti doresc sa petreci aceasta sfanta Sarbatoare in lumina tacuta a iubirii din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ADRIAN@,ca de obicei ma bucura vizita ta..multumesc mult pentru asta..

    Simina...toata iubirea sa iti lumineze sufletul cald cu care poposesti aici.multumesc

    RăspundețiȘtergere