luni, 12 aprilie 2010

..vino..

as vrea sa ucid timpul cu dulcele tau zambet
o sete de tine ma impiedica sa mai respir
sunet de lacrima vie ti-e soapta nespusa
in inima cuvintelor mele.....

simt cu prin inima imi trece cerul
privesc cum fluturii nu mor cand tu zambesti
imi pierd rasuflarea si nu-mi ramane glas
decat sa te strig:vino.......

privesc cum aripile gandurilor tale
distrug broderia destramata a norilor
pe caldarim de nopti tarzii,doar pasii tai
imblanzesc a mea tacere.....

de mi-ai face azurul pat si soarele perna
as sorbi odata cu noaptea din tine
cat parfum emanat din rataciri de ingeri
un sarcofag de trandafiri

astept sa fim noi
serenada florilor ,valsul trandafirilor......

10 comentarii:

  1. "as vrea sa ucid timpul cu dulcele tau zambet"-eu am impresia de multe ori ca timpul sta in loc atunci cand doar stau si ii privesc chipul
    superba incheierea

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc ca te-ai oprit o clipa din nou langa mine.primeste caldura din al meu suflet...

    RăspundețiȘtergere
  3. ma opresc cu drag la tine si iti citesc creatiile cu si mai mult drag...sunt extraordinare...pupicei

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu numai o clipa ma opresc pe aici... sufletul meu se inalta citind tot ce scrii. "E frumos, e asa frumos la tine in gand...", in fiecare zi ma bucur ca te-am descoperit.

    RăspundețiȘtergere
  5. e mai frumos,mult mai frumos,mi-e atat de cald in suflet cand va gasesc mereu aici.
    zambete pentru voi,ganduri sincere,imbratisari calde pentru 2 flori de primavara,balaurita si teodora.cu drag pentru voi dragele mele

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti dau din izvorul meu o picatura de apa... cu ea poti stinge focul ce arde in sufletul tau. Picaturile mele de ganduri vin catre tine cu dragoste.Vino,da-mi mana ta sa trecem pragul acesta plin de jaratec.

    RăspundețiȘtergere
  7. poezia face parte din tine,din trairea ta de fiecare zi....ar trebui sa scrii totusi o carte cu versurile tale ....asa ar sti mullt mai multa lume ca versul este viata ta....si s-ar minuna

    RăspundețiȘtergere
  8. coryta m-a emotionat prezenta ta,intind mana sa trec pragul...dragostea mi-e o scanteie divina,in dorul meu imi ard sperante,dorinte..
    gandurile tale mi-ai daruit picatura de apa pentru a-mi racori sufletul...multumesc mult

    ADRIAN,niciodata nu zic niciodata...imi atingi sufletul mereu cu prezenta ta.

    o primavara cu parfum de trandafir voua,dragii mei!

    RăspundețiȘtergere
  9. draga mea, iarasi ma incanti si-mi rasari in inima flori colorate in nuantele sentimentelor tale minunate...
    te imbratisez printre galbenele mele flori de suflet!

    RăspundețiȘtergere
  10. te imbratisez sincer Simina,flori colorate-ti daruiesc inimii tale!un brat de flori pentru un suflet ca un soare,pentru tine draga mea..

    RăspundețiȘtergere