duminică, 25 aprilie 2010

urme

azi vad o raza de soare ce murmura pe-o stanca
ma kinui sa traduc din murmurul ei a ta tacere
pasesc privirile pe ale tale urme strigand spre cer...
te-ai gandit ca ploua peste ele cu lacrimi de roua?

plang norii ce numai gasesc calea cerului
urma pasilor tai inghite nisipul din clepsidre
numarand timpului ale mele secunde imprecise
a ruginit si plaja la tarm de ploi din lacrimi sarate
otravind locul unde pasii tai nu au pasit inca

zori de cristal etaleaza cerul stralucind perdelele de lacrimi
au inebunit salcamii sub cerul greu si plumburiu
scutura din ale lui aripi flori cautandu-te..
prea gol e sufletul sa mai dorm linistita
prea mult praf sa mai pot veghea langa tine
prea plin e cerul de dor sa mai vad soarele
prea putin mai arata ceasul pana te vad

voi chema pescarusii sa-ti arate mersul inainte
prin rostul nisipului vor pasii stralucind in soare pasii tai
cu discretie smaraldul marii iti va fi busola
te va infasura in catifeaua cazuta din apus
iar buzele tale imi vor sorbi rosu din curcubeul inimii...
astept pasii mei,pasind pe urmele pasilor tai
timpul va sta in loc cand ne vom intalni....

5 comentarii:

  1. fiecare pas facut lasa o urma adanca in viata ta,....urma poate avea o aroma placuta....iar aroma poate ramane impregnata in inima ta....ca un parfum rar facut la comanda numai pentru tine

    RăspundețiȘtergere
  2. Fericit cel care adoarme si se trezeste cu un astfel de suflet langa el! Minunate versuri!

    RăspundețiȘtergere
  3. te imbratisez draga mea in timp ce "sorb rosul din curcubeul inimii"...frumos, frumos..

    RăspundețiȘtergere
  4. dragii mei,va multumesc mult pentru vizite,pentru bucati de sufflet asternute aici,pentru sinceritatea gandurilor voastre...un zambet si o imbratisare pentru un voi toti,imi face mare placere si o imensa bucurie sa va gasesc aici pe toti,multumesc ca imi bucurati sufletul!va mai astept

    RăspundețiȘtergere