vineri, 16 aprilie 2010

tarziu

din secunde fac broderie asteptarii
flori de sentimente culeg din mugurii timpului
privesc cum in priviri ruginii se sparg noptiile de sticla
totusi..atinge-mi noaptea cu un gand

respiratia dintre secunde atinge tristetea norilor
cu roua dulce a nocturnelor lacrimi nevazute
patinez intr-o ploaie de soapte invizibile
dar..noaptea-mi canta cand nu esti

pliez gandurile tale si te vad culegand stele
in subteranul intunericului meu
vizitezi ruine de ganduri niciodata spuse
ce-si plang dorul pe corzi mute de vioara

pictez sentimente ce nasc litere colorate
observ cum paginile cu tine nu dorm niciodata
din scoarta timpului iti desenez un zambet
cutie muzica fara balerina mi-e timpul fara tine


samburele noptii ma tine inca fara lacrimi....

4 comentarii:

  1. Tarziu, dar la timp te citesc...frumos poem!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucura mult prezenta ta,bine ai venit pe taramul sentimentelor.un zambet pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. ai cumva o pasiune pentru casetele muzicale şi ceasurile de buzunar?
    te îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. miShaela,imi plac foarte mult si casetele muzicale si ceasurile de buzunar....ascund o sensibilitate aparte pentru mine...primeste o imbratisare sincera,te mai astept!

    RăspundețiȘtergere