vineri, 9 aprilie 2010

privire

timpul si-a pierdut respiratia odata cu mine
in azurul timid al tandrei dimineti
imi vreau obrajii lipiti de un cer senin
precum acele frunze ce par crescute-n cer
cand le privesti

***
priveam un migdal inflorit scutarandu-se
odata cu el scutura secunde fara tine pe florile timpului
doar privind tremurul nemiscat al florilor
asist cu Mozart la florile paradisului visand alt cer
florile n-ar fi flori fara surusul tau

***
glasul tau incolor persisita
voce impietrita desprinsa din apusuri
viori cu cantec frant pe soapte tremurande
iti incoltesc in inima precum florile de colt
o sa apunem impreuna acelasi cer

***
prebusete-mi sufletul in petale de orhidee
ca maine sa infloresc din nou
si am sa stiu ce sa fac cu timpul alb
otrava delicilor amarelor soapte
emanate de ganduri ratacite

***
poti privi senin in amurgul meu?

8 comentarii:

  1. eu nu prea le am cu poeziile...dar asta e chiar e superba:*:*:*
    o zi frumoasa sa ai

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult,si tie la fel,un cer senin cu soare mult pentru tine inger fara aripi..

    RăspundețiȘtergere
  3. Inteleg simplitatea cuvintelor tale si iti multumesc din inima pentru apreciere. De asemenea permite-mi sa iti ridic creatia pe un altar al emotiilor, un loc pe care il merita cu prisosinta:D

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc mult,ma alatur tie suflet sincer cu un zambet cald,ma bucur ca mi-ai lasat o bucata din sufletul tau astenut aici prin aceste buchete minunate de cuvinte...

    RăspundețiȘtergere
  5. cu siguranta te poate privi in orice moment din noapte sau zi, ....si mai mult nu se poate satura de tine...., ar fi nebun sa faca altfel

    RăspundețiȘtergere
  6. Adrian,ma bucura amprenta ta lasata mereu aici,primeste un zambet cald

    Radu,multumesc pentru oprirea ta aici,de a imi citi bucati din suflet

    Simina,privirea mi-e fericita la simpla ta aparitie,multumesc ca ti-ai lasat amprentat gandurile pe bucata mea de suflet

    cu drag pentru voi toti,imbratisari si raze dulci de soare

    RăspundețiȘtergere