sâmbătă, 10 aprilie 2010

ganduri trandafirii

cu petale de noapte a plans cerul de cerneala
daruindu-mi buchete de trandafiri lacrimati
razbat suspinele in lacrimi dulci de zahar
ce-mi ingroapa dorintele neimplinite in agonia unui trandafir
daca ai sti cum suspina trandafirii in lipsa ta

in fiece parfum de trandafir se tanguie un plans de dor
gandurile mele par gemete de fluturi zburand cu ingerii
din curcubelul lacrimilor mele te oglindesti pe buze
pastrand o sete de tine in amurgurile ruginii
cand cerul canta la vioara de tacere

improvizez timpul dupa pofta inimii tale
reusesti totusi sa gusti din mine prin al tau zambet
trezindu-ti superbitatea iubirii pe aripi de fluturi
astepti sa tai zorii zilei cu rasaritul zambetului meu
sa reusesc a ma naste doar din trandafirul inimii tale

9 comentarii:

  1. trandafirul,floare nobila.....toate florile-s frumoase dar el e rege printre ele

    RăspundețiȘtergere
  2. in principiu, trandafirul e floarea preferata a oricarei femei...cu mici exceptii
    superba poezia

    RăspundețiȘtergere
  3. Adrian,Balaurita, sufletul sa fie o primavara calda si stralucitoare parfumata in culorile trandafirilor...drept multumiri,trandafiri in dar pentru voi dragii mei!

    RăspundețiȘtergere
  4. tocmai te citeam, scrii superb, mă hipnotizezi. îmi placi mult, te îmbrăţişez cu drag!

    PS- mulţumesc, dar citatul nu-mi aparţine.

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu te rasfoiam,imi place ce-am gasit acolo!o imbratisare sincera alaturi de un zambet

    RăspundețiȘtergere
  6. orice trandarif are spini, dar parfumul sau merita sacrificiul :) absolut minunate versuri

    RăspundețiȘtergere
  7. Amelie,printre spini se naste triumfatorul trandafir..minunata floare,ma bucur ca iti plac versurile,iti daruiesc si ti eu trandafir cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  8. http://versuridetimp.blogspot.com/2010_04_01_archive.html#6283500758920022674
    ..aici te asteapta un dar, multumsc pentru trecre! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. multumesc mult pentru acest dar.ti-am oferit o floare in dar si eu! si gandurile mele langa ea.

    RăspundețiȘtergere