duminică, 18 aprilie 2010

somn...

timpul miroase a scortisoara
pe-o hartie cu gust de timp vechi
imi repar din ganduri

o dupa amiaza cu aroma de vanilie
deschide cerul cu franjuri de soare
stralucind a sentimente

din cuvinte simti doar adierea teilor
te vad dansand in zambetul florilor
petale de floare,dorul tau

ochii ingenuncheaza intr-un morman de ganduri
sufletul meu pare conceput de frumusetea
unui trandafir in dementa

inima nu are contur in dansul absentei tale
ating sunete ce le inchid in suflet
si-mi devii inima a noptii

imi spal chipul in versuri ruginii
ce te-nvelesc intr-o muzica stinsa
cu amintiri in alb

venirea ta va naste cerului glas de vioara
iar orele vor inflorii magnolii
in pantecul lor,vom adormi.......

9 comentarii:

  1. ...numai arome vii si patimase in cuvintele tale...imi plac...

    RăspundețiȘtergere
  2. sa spun 'frumos' ar fi prea banal si mult prea putin. sublimul concretizat in cuvinte. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte interesant...e a nu stiu cata oara cand in timp ce eu iti citesc poezia tu imi trimiti mie un comentariu la poezia mea...e ca si cum ne citim in acelasi timp poeziile una alteia...si ne imbogatim reciproc...te imbratisez sentiment inaltator cu poezii de iubire pe aripi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Erys ma bucur tare mult ca ti-ai amprentat sinceritatea aici..

    Amelie esti o mangaiere asupra poeziei mele,multumesc

    Simina chiar si daca nu ai fi soptit bucati din al tau suflet as fi stiu ca esti aici..
    va mai astept ,imi docorati sufletul in culorile primaverii.cu drag pentru voi,dragele mele.un cer senin sa aveti in suflet.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu am cuvinte sa iti spun...am doar imagini sa iti arat ...sunt la mine proaspat facute....sunt imagini care fac cat o mie de cuvinte...

    RăspundețiȘtergere
  6. imaginile vorbesc despre tine ADRIAN.graiesc ele cuvintele nescrise.multumesc ca te gasesc din nou poposind aici!

    RăspundețiȘtergere
  7. pai ce pot sa mai spun...tu stii foarte bine ca de fiecare data iti citesc poeziile cu drag si ca de fiecare data reusesti sa ma suprinzi cu ceva!

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti mangai cuvintele ... sperante risipite pe drumul meu. La capatul lui sunt eu, o fiinta fragila, care vrea sa-ti multumeasca dar se ineaca in cuvinte lacrimi...esti minunata!

    RăspundețiȘtergere
  9. Balaurita si prin tacera ta,stiam ca ai fi fost aici..

    coryta,primesc mangaierea calda,a sufletui tau fragil si sincer..multumesc

    un buchet cu cele mai frumoase flori culese din campul sufletului meu,pentru voi in dar..

    RăspundețiȘtergere