vineri, 23 aprilie 2010

jumatate

stai rezemat intre tacere si asteptare
imi ploua cu lacrimi de ganduri
boabe de roua stralucesc pe-o inima intredeschisa
margele de lacrimi scanteind sub soare
pana si cerul imi cunoaste emotiile atat de bine

taceri deocheate intr-o amiaza caramel
labirinturi de oglinzi se prabusesc in a mea inima
tandru,trifoi de sticla infloresc din ele
in argintiul parfum de ratacire
oglindeste cald iar chipul tau

peste un cer ratacitor de bland
gratia ta amuteste tacerile in gand
pulsul tau rasuna din toate unghiurile timpului
ce te ascunde in locul din care eu nu pot pleca
ziua se inchide discret pe-o panza violet.....

adorm azi doar pe jumatate....

6 comentarii:

  1. e bine...cealalta jumatate a ta ramane treaza, constienta de tot...superb...

    RăspundețiȘtergere
  2. jumatate tu si jumatate el .....rezulta un intreg.....frumos scris

    RăspundețiȘtergere
  3. am lipsit putintel dar am revenit sa imi incant si ochii si sufletul cu versurile tale

    RăspundețiȘtergere
  4. din nou zambesc,gasindu-va pe voi aici...drept multumiri impart soarele cu voi,multumesc voua suflete sincere,va mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca traiesti ia cu tine doar amintiri frumoase... asaza in radacina fiecarui vis o floare rosie... intoarce-te, cerul e aici, albastru... acum.

    RăspundețiȘtergere
  6. florile se culeg singure si pentru asta am sa ti le daruiesc tie,coryta.multumesc pentru fiecare gand asternut aici...

    RăspundețiȘtergere