miercuri, 14 aprilie 2010

umbra de ganduri

in umbre tandre ma rastogolesc cu ultimul parfum
ma trezesc scriind imagini rupte din tine
din apele lichile unde imi culc noptile goale
coloane de ingeri pierduti culeg flori cenusii

*************

se zbat stele cazatoare sub cupole de cerneala
incep tristetea s-o dezbrac in sens invers
pe marginea umbrei dulci deja arse
peisajului inimii tale se schimba rapid si tandru

*************

privesc cum dorul zambeste totusi pe-un fundal apus
as vrea sa numai stai ascuns in ochiul timpului
petale de lumina,dorul tau, sa imi danseze in inima
simt cum o sa-mi ploua in suflet cu primavara ta din vis

5 comentarii:

  1. Adun din fiecare lacrima litere, una cate una... timpul imi arata ca speranta inca mai traieste... dorul meu o tine in viata.

    RăspundețiȘtergere
  2. primavara ta sa se asterne langa primavara lui si sa dea viata unui vis al unei nopti de vara...frumoase versuri

    RăspundețiȘtergere
  3. privesc cum dorul zambeste totusi pe-un fundal apus
    as vrea sa numai stai ascuns in ochiul timpului
    prea tare!:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Balaurita,ma bucur ca iti place...
    coryta,dorul e flacara in care sperantele se nasc,nu mor..
    ADRIAN,chiar pot spune ca primavara mea si primavara lui s-a astenut exact ca intr-un vis..
    One in a million,ma bucur tare mult ca iti place..

    pentru voi toti caldura in suflet si buchete de flori drept multumire pentru vizitele voastre..va mai astept.dragii mei!

    RăspundețiȘtergere