duminică, 31 ianuarie 2010

chintesenta

privesc in gol..e liniste
incerc sa schitez un zambet
tabloul tau este expus mereu si pretutindeni oriunde privesc
se vede printre florile de gheata
sclipitoarea luna de ianuarie
ma trec fiori de gheata.......
felinarele sunt triste si ele
trandafirii ninsi de pulberea lunii
imi tin umbra cand vreau sa dorm
am privit si astazi asfintitul melancolic de ianuarie
inima mea inregistreaza 0 grade Kelvin

.........
inca o noapte fara nume
pe suprafata chipului de portelan
incep sa apara crapaturi
masca alba mi-a sufocat chipul de creta
facandu-mi zambetul sa planga
sa ninga..
sa ninga ...
se asterne patura de ganduri,sentimente,dorinte....
sa nu se vada
sa inghete si sa ramana asa..
ma pierd prin tot albul,prin toata asteptarea....
gasesc bucati din sufletul tau
peste tot,oriunde merg
......
este un fel de balada a unei iubiri magice
care ma invaluie intr-un castel de gheata menit
sa pastreze nealterata esenta ei.....
e inghetat totul
nimic nu e pierdut
...............
totusi dragostea se dezgheata
incepe din nou a se coace
ma voi topi in fiecare zi la orizont
cand soarele rasare...
intunericul devine lumina
inima mi-e alba
imaculata ...si fragila.....
infinit de alba
va naste in curand ghioceii dragostei albe
chintesenta primaverii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu