vineri, 29 ianuarie 2010

manuscris ..alb

azi am simtit cerul atat de aproape de mine
incat un norisor alb s-a aplecat sa imi sopteasca ceva
ceva.....
despre tine
s-au nascut literele albe...comunicam prin
alfabetul tacerii
incerc din litere albe sa-ti scriu
dar cuvintele saruta tacerea
literele albe lasa sufletul mut pentru cei
ce iubesc tacerea
cuvintele albe mi-au sarutat de milioane de ori
buzele,peste care ofteaza tacerea
iti simt vocea,kiar daca nu imi scri
imi vorbesti prin cuvinte albe
lasandu-mi sufletul mut de atata lumina
privirea ta e alba si ea,
ma urmareste peste tot
zambetul alb
imi incalzeste inima
totul e alb.......atat de cald,atat de pur...
e din nou cald in sufletul meu
tonuri calde de alb ma imbraca
prin alfabetul luminii in haine pure...e iubire..
tu si eu un minunat
manuscris alb
cu aroma de iasomie
si snur alb........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu