joi, 28 ianuarie 2010

ROSU pe alb

am reusit.........
m-a cuprins o senzatie de gheata...e cald totusi
ti-am construit inima,sunt
singurul arhitect ce a construit
perfect
o inima......A TA..
privirea mi-a ramas atintita spre tine..
mi-am dorit,am visat, am reusit
traiesti prin mine,ti-ai pus
sufletul in palmele mele fara sa
ai plasa sigurantei..
ti-am alintat sufletul cu
atingerea palmelor mele
clipa de clipa te voi gasi mereu zambind
zambeste si lasa-ma sa ma simt utila
arhitectul adora tacerea..gandeste..simte..asterne..reuseste..
de aceea ador tacerile
si desenez....numai in
ROSU....o inima...
ai vrut.ai dorit..cat de mult ai visat
numele meu,amprenta inimii tale
ti-am desenat in suflet un simbol numai al
MEU
am reusit cel mai puternic contrast
ROSU pe alb
acum mi-e cald in suflet si tot ce ma inconjoara
sunt tonuri calde de ROSU..
am ras.am plans,am dorit,am visat,am reusit,am desenat
pe propriul tau suflet
am fost
EU.
...........
neindoielnic,dintr-o asemenea perspectiva
albul si rosul
nu se mai distrug......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu