sâmbătă, 9 ianuarie 2010

inima te chema...

cand nu esti aici,totul e asa pustiu...
si pustiul gazduieste o mare singuratate...
ai...astept,ca bratele tale sa ma cuprinda usor..
as vrea.. sa ma asez la poalele sufletului tau.
as sta ghemuit langa tine... o vesnicie..
imi e de ajuns sa-ti simt adierea,
si cerul vine mai aproape..numai o sclipire din tine..
si lumea se schimba cu rost..
nu-mi pot dezlipi ochii... de cantecul buzelor tale,
nu-mi pot dezlipi dorul...de plutirea sufletului tau.
cand sunt langa inima ta,invat sa tac..sa ascult..ecoul..din bataile inimii
te astept,asa cum o frunza asteapta..o adiere de vant.
te astept sa imi inlaturi ploaia de lacrimi,ce-mi spala chipul mereu...
as vrea sa ma prefac in gand,sa nu-ti lipsesc in nici o zi,
as vrea sa sti ca imi lipsesti
TE VOI ASTEPTA MEREU.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu