sâmbătă, 9 ianuarie 2010

invins va trebui sa te predai...

De ce te ascunzi intre ramuri de vise?
de ce nu indraznesti sa apari?
te temi ca am sa te ascund in suflet?
stiu ca odata si odata tot vei veni
eu te voi astepta.....
si nu am sa te retin mult
nu mai mult,decat pana,
iti voi intra in sange ca otrava
lumina ochilor tai va fi,
prizoniera cerului din ochii mei,
iar bratele si buzele mele vor fi lasat
pecetea de nesters pe pielea ta.
doar pana atunci.....
APOI VEI FI LIBER SA PLECI....
sa pleci si gandul sa-ti cada patruns in gandul meu,
sa fugi si noptile sa-ti fie tulburate de ritmul
pulsului meu,
sa alergi si raceala mainii mele
sa te inghete si in noptile de vara
atunci am sa stiu si am sa vin.
am sa plec urechea in lutul tanar
si-am sa-ti simt bataia inimii,
ai sa te ascunzi in mare,dar rasuflarea ta
ma va chema ca un cantec de sirena,
ai sa te ascunzi printre nori,dar ochii tai
vor luci ca doua lacuri adanci in munte....
SI TOT TE VOI GASI...........
INVINS VA TREBUI SA TE PREDAI.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu