vineri, 4 martie 2011

fragment din martie




sunete de trandafiri,orizonturi bine coapte,fluturi inebuniind frumusetea....

ma dizolv senina intr-o zi fara memorie
iluziile de inger stau prada in interiorul meu de casmir
incerc sa-mi pironesc ochii pe margini de flori colorate
ca azi soarele sa nu aiba umbre de suspine
si eu sa ma plimb prin tine ca intr-un carusel

ma simt in maduva rasaritului ce-mi inclina ochii
atarn doua jumatati verzi de un martie fara somn
strazile vorbesc atat de colorat,martore la simplitati
incat ma adun cu orele la un ceai de iasomie
pe acord de vioara rosie reusesc sa ma ascund in timpul tau

am cel mai frumos vis,ma coloreaza kiar si in lipsa de culori
ecoul dorului pulseaza lung in ploia de fluturi nesfarsita
testez pianul inimii si concep balade sa nu-ti fuga fluturii din inima
tin strans ca-ntr-un navod fericirea si cobor soarele
las zambetele sa alerge unde rasariturile plang

recitesc din tine toate emotiile asa cum florile prind viata
mangai natura si ma las topita de frumusetea timpului
nebunia cu care ma adapostesc in tine zdruncina cerul
de dorul tau ploiile canta pana numai raman nimik din ele
cat de sublim stai asezat in palmele lui martie

Sentiment

2 comentarii: