joi, 31 martie 2011

eu si tu...tu si eu


ramuri inflorite de cires cantand in soapta
gradini de chihlimbare fluturand a trandafiri
glasuri de vioara mirosind a mosc
suntem numai eu si tu

zambete incrustate in stele visatoare
fluturi imbracati in curcubeu de catifea
emotii de inger imbracand cerul de satin
suntem tu si eu

petale de iasomie in nebunia gradinilor
peisaje conturate din bucati de puzzel colorat
felinare luminand destine simple
suntem tu si eu

timpul prafuit cu pulbere de scortisoara
teii desenand fara sa respire orizonturi inflorite
ploi de roze albe scaldand cerul printr-un ochi
suntem numai eu si tu

suflete pereche prinse-ntr-un manunchi de iasomie
miros de iarba nenascuta in zvacniri de inima
maini impreunata sub un soare antinc
suntem numai tu si eu

clepsidre pline-n flori de portocal
timpul masurat in rasarituri infinite
ploile de fluturi invadand vazduhul de matase
suntem numai eu si tu

Sentiment

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu