joi, 4 noiembrie 2010

as vrea...o toamna...


as vrea sa cred ca viata imi zambeste

si-n dor de bucurie sa ma imbrace vesnic luna

si-n clipe de sperante sa ma scald in soare....

as vrea sa stiu ca inima iubeste ne-ncetat

si-n strigate de dragoste sa urle lupii a mea tristete

si-n lacrimi dulci de miere sa-mi planga norii timpul...

as vrea sa pot dormi in umbra unui nor de zahar

si-n cantece de ingeri s-adorm sub un colt de stea

si-n leaganul viorii sa ma-nghita somnul...

as vrea sa nu mi mai pese de nimik

si-n vesnice poeme sa-ma odihnesc incet

si-n scoarta de copac sa-mi vad imprimate literele vii...

as vrea sa-nchida cerul ochiul lui deasupra mea

si-n evantai al aripilor ingeri sa imi asez dorinta

si-n colt de stea sa stau sa imi veghez iubirea...

as vrea viata ca pe o carte scrisa-n litere de dragoste

si-n zambete de flori sa-mi bata inima incatusata

si-n salbele de flori de tei sa-mi doarma toamna.....

as vrea sa planga timpul peste noi cu amintiri

si-n culori de curcubeu sa ne topim prin vise

si-n zorii de cristal sa ratacesc cu ochii tai...

as vrea o toamna pentru noi si numai pentru noi

si-n nebunia ei sa hoinarim cu frunzele prin ea

si-n splendoarea ei sa ne iubim,sa ne asortam cu toamna....

Sentiment


4 comentarii:

  1. numai lucruri minunate!...ai grija ce-ti doresti...
    Imbratisarile mele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine spus, erys, ai grija ce-ti doresti.
    Mi-a placut. Poemele de toamna ating cel mai mult, intotdeauna.
    Take care>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu-ti doresc decat toamne de astea poetice si veri sau primaveri de viata tumultoasa si frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru voi:
    toamna atinge frumosul din noi.fie toamna in suflet sa va fie insotita de mult soare si-n culorile iubirii sa vi se asorteze,dragii mei!cu drag
    ,sentiment1

    RăspundețiȘtergere