marți, 23 martie 2010

tandru

imi schimbi auriul ochilor in violet nocturn
ii intinzi cerului aripile amortite scutarand vise
ingerii doresc sa ma imbratiseze
ma imbraca intr-o nuanta de violet apus

dorintele tacute,adieri plapande pe hartie
cerul geme de atata intuneric,stelele par lumanari
raman neatinsa desi gust fericirea odata cu tine
cerul are alta culoare cand ne iubim

asteptarea staluceste in potop de litere din stele
spala dorul ce trece cu greu inca o zi
noptile stralucesc ca zilele cand te visez
zambetul mi-e drumul cel mai scurt spre tine

desenez pe intuneric dorinte fosforescente
ochii te conduc silentios la ele
mangaieri tandre precum arcusul atingand vioara
imi mor de dor pe brate neatinse de imbratisari

privesc luna cum se topeste peste umerii tai
visele cu tine imi sunt esenta sufletului meu
te simt atat de indragostit,emani parfum de fericire
esti tot pictat in rosul inimii mele

amestec in surdina trairi cu tine
sensibilitatea ta e imbratisata de a mea
o secunda plec invizibila,doar sa te pot vedea
cer un singur lucru fericirii,sa te am pe tine

timpul cu tine ramane suspendat
te ating,te mangai,iti zambesc
raman aici caci fara tine nu pot respira
tarziu adormim atat de tandru,
mana ta imbratisand cald mana mea

2 comentarii:

  1. versurile tale sunt pline de iubire si ne mangaie sufletul cu tandrete, celor care te citim si invatam sa citim printre randuri

    RăspundețiȘtergere
  2. tandre adieri de PRIMAVARA scaldate in soare pentru un suflet cald ce-mi trece mereu pragul,multumesc @ADRIAN@!

    RăspundețiȘtergere