miercuri, 3 martie 2010

secunde cu tine

mi-a picurat in suflet azi
primavara cu tine...
mi te-a aruncat in brate.
ne-am otravit sufletele cu parfum de iubire
din flori de primavara
mi-ai injectat in vene ser de fericire
sangele sa transformat in fluturi rosii curgand
in acelasi timp in venele noastre
mi-esti drog ce-mi ard buzele de dor
cum florile-s drog primavarii.

clipele cu tine mi-au curs in suflet
ai venit aproape sa simti cum creste
adancimea gandurilor mele in tine
mi-ai atins fruntea cu respiratia ta
atat de incet incat s-a nascut o picatura de roua
iti va fi vesnic sete de ea..
ti-am ascultat respiratia,mi-ai blocat inima
ti-ai dorit atat de mult...
mai atins si ai simtit dezordinea din suflet
mi-ai facut ordine daruindu-mi trandafiri
ce miros subtil au,de dor nebun,dorinte nespuse
dar,azi ghicite de tine.

doar am tacut azi,te-am ascultat
ce simfonie de dragoste s-a nascut din soapte
ce balade au cantat bataile inimii..
cat de bine s-au asortat azi sufletele noastre.
am intins mana,am atins clipa
ea exista doar pentru noi

e atat de greu de spus mai mult..
ma intreb ramai sau pleci?

4 comentarii:

  1. Foarte frumos... iubire... sete de iubire... parfum cu gust de iubire şi... tăceri printre clipe de iubire...totul împletit din fire de iubire şi... aşteptare.

    RăspundețiȘtergere
  2. dragostea le impleteste atat de bine pe toate,pana si asteptarea devine frumoasa...

    RăspundețiȘtergere
  3. "daca dragoste nu e,nimic nu e"...nu mai stiu la ce cantaret am auzit aceste versuri dar aici la tine se potrivesc ca o manusa...daca nu ma insel e vb de Nicu Alifantis

    RăspundețiȘtergere
  4. asa e ,unde dragoste nu e,nimik nu e,nici soare nu-i ,nici viata nu-i,acolo unde nu esti tu......
    versuri simple dar atat de profunde....

    RăspundețiȘtergere