marți, 2 martie 2010

tabloul in alb

stau...
inramez taceri albe in tabloul iubirii
pictez doua suflete in alb.
luna sidefie imi arunca o privire
privesc cum imi sfideaza zambetul
ma face sa ma gandesc la culoarea ei
un caramel vulgar parc-o imbraca
e doar trista.....
fedoneaza cate o melodie de dorul
chipului care nu vrei sa mi-l arati.

tacerea rasuna peste tot iar,
dulce e tacerea foi pe care te astern
imprasti picaturi calde de alb
mana manevreaza fina si subtire pensula
intr-o gratioasa miscare de balet
iti contureaza pefect chipul.
mi se topeste sufletul tau alb pe varful pensulei.
aceasi privire,aceasi ochi,acelasi zambet..
albul are gust a tine.

totusi nu ma simt compatibila cu nimik
ce fals suna totul in jur cand nu esti
ce sunete ciudate au secundele,
vreau sa arunc toate limbile ceasului
sa raman blocata in martie cu tine..

port pe brate si ziua si noaptea
pe buze doar soapte,in ochi dorinte
in suflet doar dorull,
vreau sa imi atingi gandul cu ultima orhidee inflorita
sa-mi lasi amintirile cu tine
sa le spal cu glasuri de inger
sa le usuc pe ale fluturilor aripi de matase alba...

conturand al tau zambet alb
tabloul imblanzeste linistea
gust din fericire pictandu-te in alb
expun tabloul si
astept ingerii sa ma imbratiseze...

2 comentarii:

  1. Esti curajoasa daca vrei sa ramai blocata in martie cu cel fara de chip!...frumoasa ideea.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt curajoasa pentru ca acel chip care nu il vede nimeni,il vad doar eu.....
    multumesc pentru trecerea ta pe aici...

    RăspundețiȘtergere