vineri, 16 august 2013

De ora unu

E ora la care se culeg stele in cos langa amintiri inchise cu fermoar.inima de cerneala, sangereaza,voalul intunericului Imi lipeste de fata umbra chipului de creta,emotiile incoltesc aproape de luna,visam sa imbratisam o frantura de timp.Traiesc invizibila cu schite carate in buzunarul inimii prafuite de agonia marii.Sensibilitatea mea azi e paralizata,intuitia mea plange,vreau sa te pastrez ascuns fara poze cu iz funerar.urechile-mi surde la orologiul fara de sfarsit afiseaza orizontul cum zace Fara promisiuni moarte.
Ma detasez de afectiunea ranilor Unde usa inimii Nu sta rezemata pe-o pleoapa calda,Chiar si atunci constient tanjesc Dupa gandul tau ascuns.
Inevitabil pretuirea ochilor de argint cu care cauti pulsul meu,Vegheaza lung.e dragoste,e dor,e iubire,e suflet..
Ratacesc fara sa culeg vise,schimb povesti dar nu finaluri imposibile chiar alaturi de un pachet de zambete amare.Interiorul tremura la inima prabusita pe un curcubeu.
Diminetile vechi vor suspina Cand vor afla ca maine soarele va fi pe cer si noaptea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu