marți, 4 februarie 2014

Căutare

O dimineața putreda,numai azi,soarele parlit rasufla deasupra genelor de scrum,rascolesc pe malul marii printre cuvintele pierdute..prea multă cenușă de nisip imi zace pe brate..cat de ratacita sa mi stea atarnata brosa din piept,steau de mare arsa de doruri neterminate...nu respira azi,oferă marii tablouri in negru!
Azi,visam împreuna carari drepte,drumuri botezate in lumina lumanarii,flori uitate in cărțile amintirii,vrem doar azi sa învățăm distanță curcubeului mut,nu cred ca se poate reda cerul azi,suspina!!!!fluturii fosnesc,aerul e doar miros de portocale arse...oare ASA se panseaza azi zambete?
Tacerile încep sa murmure deasupra bătăilor de inima a marii,câtă sensibilitate sa mai colectionez....mi se prabusesc ochii de plumb in irisul melcilor,nu pot stopa bucatile de iubire,se tradeaza timpul intr un tablou schitat fara pensule...
Astept sa cânte marea ecouri funerare...

2 comentarii:

  1. Buna! Ai fi interesata sa vii la un cenaclu cultural? :) Se tine in Bucuresti si se abordeaza tot felul de teme, plecand de la poezie si literatura si ajungand pana la neurostiinte, religie si psihologie.La finalul fiecarei editii se recita poezie (doar cei care doresc pot face asta, nu este obligatoriu).In cazul in care esti interesata imi poti lasa un mesaj la id-ul ncs_andreea94 . O seara instelata! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de invitatie,dar locul unde mă aflu nu imi permite participarea!sa ploua cu poezie,intr-o zi dezbracata de curcubee.
    Voi rasfoi.....

    RăspundețiȘtergere