sâmbătă, 3 martie 2012

martie in fragmente


azi inima mi-a batut in palma de dor
am scotocit dupa doi ochi,limpezi precum ghioceii
si am remarcat atenta toate pasiunile innaripate
privind cum toate sarutarile roiesc deasupra noastra

era amiaza cu febra primaverii,
ceasurile fixau culori cu fiecare floare ce iesea din pantec
alergam pe drumurile presate-n inocente
si am putut sa fluier,caci sufletul simteam cum infloreste

m-a suprins o ploaie cruda de martie
si-am onorat noi zambete cu gust de cirese verzi
cand tot cerul tandru se pansa in curcubeul de matase
inima cunostea emoti unice

e primavara,si-mi asterne ghiocei cei plapanzi
la colt de inima salbatica
unde plange invelita in misterul trandafirului de mai
eterna primvara,colt de rai al sufletului tau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu