joi, 16 februarie 2012

Memorii


Mai ieri furam din curcubeu culori
Pastrand rosul din macii inghetati
Doar pentru ati putea schita apusul inimii secret
Culegeam fragmente de iarba galbuie
Sa-ti pot darui rasarituri fara somn
Priveam mereu spre trandafirii rosi de fluturi
Caci fosnetul lor imblanzeau sarutarile absente
Am cedat de atatea ori cuvinte purpurii deasupra unui cer atat de crud
Si am putut simti pe buze marginea orizontului
.......
Aseara am oprit ceasornicele toate
Doar pentru a stanta zambete naive la orele cu sot
Si-am poposit deasupra felinarelor Ce plang in taina dupa amor
Si am atins cerul,am cules in palme stele
Si-am reuzit sa fac pact cu sinceritatea in miile de ciorne
Sa impachetam in fericire povestile cu noi
Si-n caruselul dragostei sa inspiram racoarea iernii
......
Candva impleteam din iedera,poeme iernii....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu