vineri, 24 decembrie 2010

clipe de gheata


timpul se sforama incetisor pe aripile zilelor
si visele au chip de luna trista peste iarna
emotiile lovesc din nou,greu si-apasator
e iarna noastra,ninge cu fluturi de matase geruita

zilele incep sa ma gaseasca la taifas cu-o carte veche
unde plansul pianului imi ineaca sufletul impecabil
e liniste si decembrie pulseaza pasiuni intortocheate
pluteste o tacere cu parfum de iarna si pe alocuri e plutire

e o iarna de-o clipa,tu imi esti decembrie al meu
fara un miez de soare ranile nu se usuca niciodata
miroase a mosc si caprioarele se-aduna din strigatul iernii
vor contura pe chipuri zambetele dulcei revederi

ninge,fasiile de cer se asorteaza greu cu mine
ravasita acumulez doar alb sa-mi bata inima
obloane ale cerului se-nchid eliberand un dor nebun
e iarna mea in care florile nu mor nicicand

haotic gandurile plang prin graiul pasarilor
ochii imi sunt amortiti de-un veac de intristare
pana si copacii tanjesc dupa seninul caldei inimi
afara e racoare.absenta ta face reventa-n fata iernii

zorii diminetii au uitat sa-mi mai zambeasca
mi se usuca cuvintele pe roua cristalina
amiezele au febra si poarta numai rosu
lacrimile fac tipar norilor si-mi tin companie

inchid iarna nenascuta in muzeul inimii
cat poti colinda prin ruinele de vise
doar asa atingi clipele ce plang
caci primavara s-a inzapezit in biblioteca sufletului

mi-ai conturat destinul intr-un paradis fraged
sub cerul plumburiu mi-ai descifrat vise imprecise
cu gratie te-ai infasurat in curcubeu fredonand rasarituri
e dor iernii de florile albe din suflet

2 comentarii: