joi, 24 iunie 2010

in culori de suflet

se flutura timpul color pe falduri de curcubeu
dintr-un mozaic plin de culori ia nastere un zambet
te caut ratacita printre lacrimile de lumina

decojesc ore sa vad secundele cu tine care nu somn
vegehez doar priviri de stele-ndragostite peste cer
si vad cum inima ti-e decupata dintr-un trandafir

se sparg toate culorile zambetului tau in zbor de fluturi
imi topesc vazduhul greu senin cu ploaia mult visata colorata
ce bine sufletul se odihneste doar sub aripile fluturilor

mi se uda visele de tristetea norilor ce sta chircita-n sanul cerului
zilele stau parca fara pleoape,timpul merge invers
doar fosnetul de hartie al trandafirilor ma ajuta sa iti scriu

te canta melodiile doar in culori de curcubeu
pe ale falduri rosii inima ti-alinta soaptele fara nuanta
incet dar sigur te culeg din suveniruri colorate

mi-e sufletul plin de culori doar cand zambesti

4 comentarii:

  1. "se sparg toate culorile zambetului tau in zbor de fluturi"
    minunat!!!

    dia.

    RăspundețiȘtergere
  2. superbe culorile sufletului rasarite dintr-un zambet...
    te imbatisez cu drag frumoasa si talentata Sanziana...

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoasa poezia...titlul e superb

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu te caut prin simfonia de culori si sufletul imi vibreaza, cand te gasesc aici.

    RăspundețiȘtergere