joi, 20 mai 2010

usor...

cu lacrimi albe plang norii dulci de zahar
si atunci vei sti ca ingerii plang doar de fericire
ma apuc si descos gandurile dintr-un sirag de cuvinte
cu flori de cerneala se umple amagitorul cer
calma,incep sa sparg tacerea in bucati de poezie

decojeste-mi visele,sa-mi vezi inima cum plange a iubire
imbratiseaza cerul si din ale tale maini sa nasti aripi ingerilor
iti canta dragostea,plangand cuvintele in albastrele cerneluri
pe drumuri pietruite-n trandafiri voi sti sa-ti gasesc dorul
si atunci am sa inteleg imposibilul mai bine ca oricine

se naste o mare de stele in privirile de indragostiti
peste ganduri revarsate intr-o calimara imitand noaptea
mi se aprinde atat de usor albastru in mine si in vene
simt cum cerul curge peste noi cu a lui splendida eterniate
din taina zborului de inger invat a spune te iubesc

doar cu tine descopar parfumul stelelor usor stinse....

2 comentarii:

  1. frumusete, frumusete, te gasesc "pe drumuri pietruite cu trandafiri"..., ma bucur sa te gasesc spargand "tacerea in bucati de poezie"...frumusete...te imbratisez cu brate din care "se nasc aripi de ingeri"...

    RăspundețiȘtergere
  2. Simina cum vegezi cu pasii poezie....multumesc draga mea.te imbratisez cu frumusetea ce o presari aici de fiecare data cand treci!

    RăspundețiȘtergere